Jag har ljugit på min blogg..

Jag var ju tvungen att skriva på min blogg att jag bara skulle ta det lugnt på lördagen, men oj vad det var the biggest lie!
Det var allt annat än lugnt, Åkte till Emma på fredagkväll, vi satt uppe ett tag och surrade strunt innan vi gick och lade oss, och tidigt som attan på lördagmorgonen klev jag upp, gick ner och började göra i ordning lite frukost till Emma som fortfarande låg och sov. Vi hade bestämt att de som ville vara med ända från början skulle vara utanför Emmas och Fredriks hus kl kvart i 7.

Sen gick vi tillsammans (Jag, Lina, Anna, Sofia och Ingrid) upp för att väcka den blivande bruden! (Jag med film kameran i högsta hugg!)

Klockan halv 8 började färden mot vännäs.

Emma hade ingen aning om vart vi skulle, såklart!

Första aktiviteten:
kvart i 9 skulle vi få ett privatstyrt stepup pass! Det var Anna-Therese i täten och vi följde lydigt rörelserna mellan alla skrattanfall, Emma såg nämligen inte ut som hon brukar..


Snyggast i gruppen!
Men hon var inte ensam:

Miggo gjorde Emma sällskap med sin hjälm..


Alltid redo! Vi öppnade passet med
Erik Prytz- Call on me, då jag tyckte det var ganska passande!

Efter vårt lilla träningspass åkte vi in till Umeå. Till Wilma (skönhet/behandling/ spa), där vi dumpade av Emma för att hon skulle få sin helkroppsmassage!

Efter massagen hade vi hyrt spet/relaxavdelningen.

Underbart med massa, massa bubblor!


Simon och Emma

Jag, Lina, Simba, Emma , Miggo- de andra hade simmat ur bild!


Emma med partyglaset fullt med chips..

I tre hela timmar vi vi rå om Emma och sen bar det av hem till Emmas mamma Gun som hade gjort en fantastisk middag, Grillat m massa tillbehör och efterrätt!

Efter middagen åkte vi ut till malmby och festade loss!




Ingrid och Jenny


Jag och Simba


Tha gang! de flesta var rätt tankade! Speciellt fotografen (jag)

Detta var Emmas möhippa, jag hoppas verkligen att detta för henne blev en dag att minnas!

För min egen del blev det rätt hårt till slut, mådde dock ändå bra i morse, men det blev en lugn dag. Cyklade till stallet, mockade, sen cyklade jag och Åke till Nicke och Hanna i nyby, och sedan hemåt och gjorde middag, nu blire tidig kväll med min bok!

Kommentarer
Postat av: Anna Astergren

Vilka fina bilder!! Måste bara säga att du ordnat en underbar möhippa till Emma. Det var hur kul som helst!!! Vilken fin blogg du har, den är verkligen rolig att läsa. Vi ses på bröllopet!

2009-05-18 @ 22:12:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0