Den 2 Sept bär det av!

Till soliga Side i Turkiet!! Underbart! Jag ville egentligen åka senare, men vädret är alldelens lagom i sept.. Så det kommer bli kanon!

Simon, Miggo, och Sofia sitter på planet nu till Turkey!! Avis jag blir, men personligen tycker jag att det är idiotiskt att åka denna tid på året, när man är som piggast och vill suga in all vårsol, och känna värmen komma. Jag vill åka när det börjat bli mörkt, kallt, blåsigt, hårt i backen (med andra ord-aningen tidigt för mig, men jag ska inte klaga)

Det är en sån här gång jag är glad att vi bor i en billig lägenhet, så vi kan göra saker tillsammans! Inte bara putsa väggar och spika lister. Det kan vi göra när vi blir äldre.. Nu kan vi lägga pengarna på varandra..

Grynet var "speedy Grynet hornline" idag. Fröken travare var helt banans, ja?? Vad göra?!

Kommentarer
Postat av: Miggo!

Det bästa av allt är ju att jag ska åka i höst igen. Så våran resa var ju som bara en bonus-sommar-vecka :)

2009-05-15 @ 10:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0