Dåligt humör och dansband..

Igår var jag på det sämsta humör som finns! Ville typ smälla till den som kom i  min väg, eller råkade stå för nära eller var överdrivet trevlig.
Jag skulle ringa vännäs kommun och fick Väääärldens trevligaste växeltelefonist! Men jag höll på att bli vansinnig på den klämkäcka, kvittrande telefonisten.. Var fan är alla otrevliga människor nu för tiden?!  Charmkurserna har verkligen gett betalarna valuta för pengarna!

Idag har det jävlats på jobbet, har slagit huvudet i allt som sticker ut från väggar och tak så snart har jag väl ingen vätska kvar innanför pannbenet.. Har inte mindre än 5 svidande småsår på fingrarna.
Dagens i-landsproblem, släng er i väggen barnen i afrika! (oj, sorry, skämtade)

Men så lyssnade jag på p3 och de spelade Thorleifs- Sweet kissing in the moonlight. Och nu hör det till saken att jag är skadad/traumatiserad från min barndom eftersom min mamma är dyrkare av svenska dansband! Så Thorleifs fick banne mig på mycket bra humör. Charmiga, glada, roligt retsamma dumma dansbandslåt! Lyssna!

Youtubea på Thorleifs- Sweet kissing in the moonlight

(om ni vill blir lika glad som jag! Härligt låt...

Ikväll är jag på ett betydligt bättre humör, jag och Åke har varit och ätit Sushi och sett Änglar och Demoner! Myyycket bra film, som fått oförskämt dåligt betyg! Man ska aldrig lyssna på filmkritiker.. Mycket spännande...

Nu ska jag till Emma i Malmby, skönt att inte ha något planerat i helgen utan bara slappa, Grynet ska ju vila ändå... Vi vilar oss i form..

Take care now, bye bye then!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Såg också änglar och demoner igår och ycker den va riktigt bra jag med! :)

2009-05-16 @ 13:28:24
URL: http://li5a.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0