Bilder från Hippo

Tack Jenny Rehnman och Jenny Nyström Welam för alla fina bilder ni tagit av mig! Så roligt att ha kvar!

Här bjuder jag på några av dem!


Upp på banken!




Älskade Grynet!

Cyklade till stallet idag med Nenji i regnet! Hurtbulle som jag är! Red Grynis som kändes fantastisk (om man jämför med den senaste veckan då hon varit crazy)
Hoppträning i morgon för Eva, kommer bli toppen!
Och dressyrträning för Kerstin på torsdag, sen några dagars vila för Grynet då jag ska ägna min tid åt att rusta upp hästtransporten! Högtryckstvätta och skrapa och måla! Den har behövt lite omtanke och kärlek länge nu..

Har också ridit "Lillan" idag. Jag fick till och med sitta upp på henne. Hon var då så snäll, Peppar peppar- vill ha alla kroppsdelar i behåll.
Får se hur hon sköter sig på fredag..

Måste lämna in datorn till vår datakunnige vän Magnus! Nu är den inte långt ifrån ett sammanbrott!

Nu är det Ugly betty sen kvällens höjdpunkt- Desperate Housewifes!

Heeej på er..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0