Back on track

Hemma från jobbet idag, mådde skit i natt, fick springa och spy flera gånger!! Var alldelens skakis i morse när jag klev upp. Mår "konstigt" fortfarande!
Och när man är hemma och har tillgång till en soffa, (en toa i mitt fall) och en dator så har man som tillgång till det mesta. Och jag och åkte slog vad förra helgen hos Lillemor och Magnus.

Jag har ju för vana att Alltid somna under en film! Så Åke sa; håller du dig vaken hela filmen så betalar jag handpenningen til resan (ca 1250:-)
Och då kommer tjurskallen fram i mig och nog saknar jag tandpetare där ett tag då jag ville bända upp ögonen! Mot slutet av filmen öppnade vi balkongdörren så det skulle komma in lite kalluft, sen stod jag! Inte lika lätt att somna då liksom! Men jag klarade det! Tji fick ÅKe! =)

Och då brukar jag tänka som följande:
Nu hade ju jag ställt in mig på att betala den summan själv, alltså har jag (i mitt huvud) redan förlorat de pengarna.
Då kan jag ju lägga dem pengarna på annat, på hästen t ex eftersom hon inte fick den "present" jag planerat för henne!


Så jag har köpt back on track paddar till alla fyra ben. Perfekt istället för att böka med massa benlindor och skit!
Ca 1500 kronor kostade dem, Alltså har jag köpt svindyra back on track padar för 250 kr! Fattar ni? det är ju genialiskt, nu behöver jag inte ha dåligt samvete för att jag lägger så mycket på hästen.
När det egentligen var resan jag betalade... Does it make any sense?

Kommentarer
Postat av: KEÅ

Har du köpt tajts till hästfan?

2009-05-07 @ 18:57:05
Postat av: Pernilla

ha ha ha ja Åke, det har jag!! Det r keramiskt pulver i materialet så de ska lindra skador och förebygga och de är tydligen jättebra! Väldigt rekomnderade av veterinärer osv. så- in your face! =)

2009-05-07 @ 21:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0