träning,träning, träningsvärk!

Dressyrtränat för Kerstin ikväll, är nöjd, det märks att man kan börja där man slutade sist, känns skönt, är less på att ständigt starta på ruta 1.
Kommer få träningsvärk i högerbenet, fick arbeta på med de, då hon sprang och tryckte sig mot högerskänkeln i början.
Skulle ha sprungit en runda ikväll också, men har så ont i benhinnorna igen, har fuskat med skoombytet när jag tagit mina promenader, om jag inte tar mina gåskor, så får jag ont direkt..
Hoppas jag får med mig Ödlan så kanske det blir boxning i morgon?

Peppar inför Erikträningen på torsdag också. Den låg som bra till nu då det är lugnt med hoppningen fram till nästa Evaträning, mitt i mellan. Perfekt.

I morgon åker Åke till Timrå och sen ser jag inte av honom förrän fredagkväll! Dåliga veckan i veckan. Då han inte kommer hem alls, inte ens på dagarna. Hoppas att han hittar något nytt snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0