Skandal!

För helvete! Nu är jag upprörd! Vad håller svenskarna på med??! Jag röstade på Starpilots (flera gånger) enkomt för att den där vansinnigt konstiga kvinnan inte skulle gå vidare!! Men icke! Vad är det för fel på Caroline af Ugglas??! BIG NO, NO!

Skicka henne till Japan och kasta bort passet!
Det kallas KONSPIRATION!
Jag VÄGRAR tro att någon röstade på henne?! Melodifestivalen struntar i rösterna och skickar vidare sina låtar! Hur vet vi att röstningen verkligen fungerar? För kvällen- URSNYGGA Petra Mede får ju bara ett kuvert!
Näe, jag ska helt sonika låta bli att se nästa år! Jag blir bara förbannad!


Usch!! Kommer vakna upp i morgon svettig och illa till mods, med gråten i halsen för att hon har förstört min natt och detta års upplevelse av Mellis!

Kommentarer
Postat av: Britt-Marie

Ja jag håller fullständigt med dej ...

Hur i h***** kunde den gå vidare ..

Fattar det inte.

den är ju så dålig och hon tror hon är sveriges svar på Janis Joplin haha ...

kan hon ju glömma..

2009-03-08 @ 09:08:32
Postat av: Britt-Marie

Ja jag håller fullständigt med dej ...

Hur i h***** kunde den gå vidare ..

Fattar det inte.

den är ju så dålig och hon tror hon är sveriges svar på Janis Joplin haha ...

kan hon ju glömma..

2009-03-08 @ 09:10:19
Postat av: Anonym

jag har inte sett en enda deltävling denna år.. Melodifestivalen suger. Och af Ugglas med.. fy fan vilken människa..

2009-03-08 @ 22:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0