Oops i did it again!!

Vad har det blivit för fel på mig och mitt minne?? Var heelt klart lite väl övertaggad i omhoppningen på hippos klubbtävling idag.
I 110:n så red jag fram länge! Det behövdes, hon var spänd när jag red  och hoppade fram, men hon lossnade, allt eftersom! Väl inne på banan kändes hon super! Hon kändes stark i kroppen och fin i munnen.
I omhoppningen red jag däremot fel hinder (igen) men det spelar ju ingen roll, vi petade ändå ned en bom i den klassen. Men nu får det vara slut på felridningarna!
Här har jag gått nu hela vintern och väntat på att ta revansch på förra årets "lilla misstag" Jag vill helst bara förtränga att jag red rakt förbi sista hindret och trodde jag hade hoppat klart!? Hade kunnat få topplacering, men men ingen idé att gråta över spilld mjölk!
GÖR OM GÖR BÄTTRE!!
I 120 hade jag taggat ner ett hekto, hon kändes fin i den klassen också, redo för minsta hjälp. Hon är underbar min lilla studsboll! Å hon tycker det är så kul! Det känns i hela kroppen på henne! Vi tog det lite "piano" i omhoppningen då det är första gången hon går avd a i 120. (Om man bortser från DM:et)
Vi kom femma! En grön rosett fick vi... Det är den enda färgen på rosett som jag inte har i min lilla samling=) Så äntligen kom jag femma!

Nu blire Sundsvall nästa helg, ska blir riktigt kul!
Hej från mig!

Kommentarer
Postat av: Emelie med familj

Grattis till en 5e placering :)

2009-03-08 @ 17:57:50
URL: http://trollstugan.bloggagratis.se/
Postat av: Anonym

Hejja hejja! Ni är ju bara bäst :)

2009-03-08 @ 22:05:26
Postat av: Malin

haha, ja jag måste ju följa strömmen ;) Alla bloggar ju nu! :) Har inte riktigt kommit på hur man fixar till allt men :P

2009-03-10 @ 17:10:24
URL: http://frokenmalin.blogg.se/
Postat av: emma

hahaha..Typiskt du:) har ett färskt minne av ett missat räcke....Shit:)Ni är ju kung ändå:)

2009-03-10 @ 22:24:14
URL: http://www.stallmalmby.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0