Könsbyte och dåligt mode! Samt total lycka

Ja nu låter jag säkert lite drastisk, men ibland tror jag att jag är mer man än kvinna,
jag har några exempel,
Jag märker aldrig när någon klippt sig, städat, färgat håret, gått ner i vikt ( om det inte är extremt) Jag märker inte heller om någon skaffat glasögon, tapetserat om, hatar att gå länge och titta på kläder i butiker.. Man ska IN- KÖPA- UT!
Tur nog så är Åke min motsats- alla exempel ovan är Åke expert på att upptäcka!
Han kan gå in i ett rum i någon annans hus och se att ena golvlisten i ena hörnet har en spricka!! Det skulle jag AAAldrig märka!
Men hela jag är ju som en slashas! Jag går väldigt gärna i mjukiskläder (bryr mig inte såå mycket om vad jag har på mig, (Om jag inte ska bort någon stans)
kanske för att jag ändå har ett ganska bra självförtroende (yey for me!)

Tur att jag har min modeguru Simba the one and only- Simon, honom ringer jag om jag ska in till stan och handla kläder- de fåå gånger jag GÖR det!

PÅ tal om mode... Har ni sett den nya reklamen på bajsuppsamlarboxorna, på GinaTricot. Eller även kallad haremsbyxa?

Det är tamefan det absolut värsta jag sett i modeväg!?
Men vad vet jag- i don´t do fashion!

Erikträning igår, Det gick bra när jag hade grälat på hästen lite så hon inte skulle vara så stark i munnen..
Sen så, jobbade hon på bra, vi kunde ha gjort en fin avslutning då hon kändes super på en av linjerna, men då blev jag fröken fällkniv, och får ta om det igen tills det sitter. Är nöjd, Erik såg framsteg så det låter ju bra..

Och för någon dag sen fick jag ett mail från Jenny Nyström från Umeå som trodde att de hittat mina gramantyglar på hippo! Lyckan är total! Skulle få ta dem på hippotävlingarna som hägrar nästa helg, Tusan vad många anmälda det är.. Kommer bli jättekul!

Besök hos Emma m bondgård i helgen i Malmby- äntligen tar vi oss dit ut. Åke ska ju också följa med, Så Emmas Fredrik får en lekkamrat också! =)
Jag tror minsann det ryktades om en liten sväng på hästarna också! Spännande..


Kommentarer
Postat av: Mallan Ballan

Bajsuppsamlarbyxor - Jaa du har då namn för allt :P



2009-03-28 @ 21:53:36
Postat av: Gabban

Baah!

Jag hatar harems byxor!!!

2009-03-31 @ 07:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0