Jag är med döden levande..

Min kropp har missförstått lite av veckans innehåll! Ligga på soffa under en filt, skulle vara nyttigast inte åka iväg och tävla, ont i huvudet som attans!. Kände mig sämre redan igår! Var och tittade på Bästa Emma och finaste Legenden som tränade dressyr för KT, kulk att se! Så mycket har hänt sedan man såg hästen första gången! En eloge till dig vännen!
Själv gick det inte så bra, G har varit spänd hemma, har inte kunna rida igenom henne ordentligt. Och det kändes igår, stökigt; var nog ett lämpligt ord på oss som ekipage . MEN- Då kan det bara blir bättre!? =)
Det bästa med KT är att man går aldrig från lektionen missnöjd! Trots början, löser vi det alltid!

Har inte packat klart riktigt än, får göra det när jag kommer hem. Slutar två idag. Skulle tro att jag tar mig iväg vid 
16-snåret, förhoppningsvis inte senare, vill rida när jag kommit ner.

Jamen då hörs vi efter tävlingarna då! =)

Trevlig helg alla glada!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0