Helt galen helg på bondgård!

Fest i lördags hos Emma och Fredrik resulterade egentligen med hångel med ett plastansikte och vältränade kroppar genom ett gympass!

Vi gjorde potatisgratäng och porterstek och Emma gjorde en fantastisk Pannacotta!


Sen gick vi över till det lite mer intima, närmanden av plastdocka.. Fredrik instruerar på Mini-Anne (HLR)


Jag försökte också återuppliva den stackars saten!

Emma däremot, hon blev då så till sig att hon kysste dockan- långtradare dessutom! =)



Jag förstår då inte vad Emma ser i dockan, nog tror jag Fredrik skulle duga gott! =)

Efter lite plasthångel och vin, gick vi över till den riktiga workouten!

Emma har köpt en; (kärt barn har många namn- jag kallar den pilatesboll??
Det var den roligaste träning jag då har gjort, det svar skitsvårt att hålla sig kvar på den! Vi lade upp fötterna på kökssoffan och armbågarna på bollen. Att försöka hålla upp sin kropp och samtidigt hålla balansen var svinsvårt! Men huur bra som helst. Jag har fortfarande träningsvärk i magen!



Sen hade jag några tips på andra sixpack-övningar
= Jävligt jobbigt!!

Man kastar personens ben mot golvet och denne ska såklart hålla emot och trycka upp benen igen! Suuuper jobbigt.
HockeyFredrik klarade flest! Vi får träna vidare på dessa övningar Emma!! =)

Jag åkte hem mittadagen på söndag och Red en sväng på Vicke. Är hästvakt åt Malins Vicke medans de är i fjällen. Sen tog jag en minitur på Grynet för att sen hinna till barnkalas kl 15 i Braxsele. Det var ändå svindåligt underlag. Jag red i 15 min och for hem igen! Värdelöst!

Efter kalaset åkte jag och städade ur gammlägenheten, sköönt! Nu är då det gjort!
Sen åkte jag tillbaka till Braxsele till MallanBallan och vi såg rallybrudar- Helkul rulle!

Nu ska jag lägga ut min sadel på annons! Hoppas någon nappar!
Huuj!


Kommentarer
Postat av: emma

Hahahahaha.. Fröken Minianne var en jävel på att hångla:) NOT!!! Fan va trevligt vi hade.. Köp en boll, den e ju grym, hade oxå träningsvärk ska jag säga:) Kram

2009-03-31 @ 14:11:52
URL: http://www.stallmalmby.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0