Gala, glass och möten!



Seså! Se nu till, att in på slutspurten anmäla er till ryttargalan! Det ska då jag!

Provade en ny glass igår eftersom jag skulle tvätta i bilen i bilhallen, (det är ju som bio) man kan ju inte åka in i biltvätten utan något ini mön! =)
 
Nåt så grömt gó! Men dyyr, 23 spänn! Men det var den väl värd- första glassen på året! Kom i ett mycket stilfullt litet paket.. Spännande redan innan man satt tänderna i den..

Domartorns"grupp"möte ikväll kl 18. Innan dess ska jag rida Grynet en sväng, älskade lilla häst!
Och sen ska jag också rida pelle efter mötet! Fullt upp hele kvälln!

Och hör och häpna! I morgon börjar LOST! (Imorgon!?!) Det brukar ju gå onsdagar!!
Hoppas det bara är smygpremiär på starten?? Går 22:40 så det var sent som tusan till råga på allt! Ja ja, måste offra en för laget..

Nää, back to work- Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0