födelsedagar, film, och Granån..

Var och såg Benjamin Button i onsdags med en kompis. Jag tyckte det var helt ok. De är ju ganska tunga filmer, dessa oscarsbelönade rullar. Händer inte såå mycket, men de blir som bra i slutändan ändå! Och Brad Pitt...- vissa skriker av förtjusning så fort de ser honom (dit hör inte jag), andra tycker inget speciellt om honom.

Om han ska jämföras med andra och läggas i liknelse med lösviktsgodis, så är han en sån där som man ändå stoppar i godispåsen och kan tycka smaka bra ibland, om man riktigt är sugen på en sådan godis!?
(förstår någon hur jag menar?)
Det finns ju några godisar som alltid ska ner i påsen, men han hamnar också där på något sätt. I vissa scener är han ju för underbar i filmen- Medans i andra; undrar man vad folk ser i karln! Ja ja, den får 3st löständer av 5 möjliga!

Har ju fyllt år också, och igår kom hela gänget hem och fikade. (fick det till 10 pers under kvällen)
Mycket trevligt, tack för att ni kom! Åke hade varit så duktig och bakat det mesta,
jag hann dock göra en marängtårta med bär (attans att jag inte tog kort på den fina!) sen fanns det förstår mycket halvfabrikat på kakfatet också, det tog jag med till jobbet idag för att bjuda på!

I kväll åker vi till Granån! Världens bästa by! Mycket trevliga människor och det är väl det enda platsen på jorden (förutom hästryggen) som jag finner sinnesro för en stund!

Grynet får helvila nu i tre dagar. Skönt för henne, så kan hon stå och sola där i sin hage tillsammans med Nixan..
Det gick jättebra på hoppträningen i onsdags, hon kändes fin, lilla gumman!
Nästa tävling blir nationella i Umeå på HIppo. Det längtar vi till!

Bilder kommer efter helgen!

Huuuj

Kommentarer
Postat av: Anonym

Förstår precis vad du menar de där om Pitten - Jaa Brad alltså :P Är inget heller större fan av honom utseende mässigt, men han funkar i film.



De var trevligt igår. Ska maila alla ego bilder till dig sen...va skitta kul jöö!

TACK Åke för gooo fikat. Va skulle de annars ha vorte om inte du hade bakat - tööör bulla!



Puss å ha en skööön helg!

2009-03-20 @ 16:30:36
Postat av: Emelie med familj

Grattis får vi säga i efterskott!!



Kramelikram

2009-03-20 @ 20:27:15
URL: http://trollstugan.bloggagratis.se/
Postat av: Lisa

Grattis i efterskott!! :)

2009-03-22 @ 23:59:40
URL: http://li5a.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0