bildinlägg

Har tagit lite bilder från fristaden Granån..

Fin, fina, mysiga hus!

husbond´n! Håkan.


Regeringen, mamma Andersson och husmor!
 
Husets inte så verksamma vakthundm, dock fortfarande i jakt.
Snälla och lugna gråhunden Ammi.


Se har vi sötest´n! Nenji såklart!
Finns inget sötare!

Äru harmynt?!

Sen tog jag lite egobilder också!


En vacker vårdag, ute och promenixar, och leker med hunden!
Lite vääl soligt för en närbild kanske! =)


Sådär ja, nu slipper då JAG ha solen i ansiktet! =)

Fick massa presenter i granån också, vi passade på att fira födelsedagsbarnen. StorÅke, Vickan (nästa vecka) och jag var också med på ett hörn.

Jag fick underbart påskblomster av Fam Ahlberg och presentkort på biobesök!
 

Av Håkan och Majsan fick jag en hel hög pengar att bränna på det jag önskar- det kommer blir till hemmet, nya gardiner ska införskaffas och diverse förnödenheter.
Av hela högen Bellgran fick jag jättefina koppar! Tack snälla för de fina presenterna!


Vi kom hem igår kväll. Sov ut i morse, jag gick en powewalk till stallet oh red en sväng på Grynet, hon hade vilat nu i tre dagar- HON var laddad! Men hon lade energin på bra saker, var riktigt fin att rida när hon sansat sig lite!
Sen kom Åke och hämtade mig och vi åkte upp med Nenji till Malmen för att duscha henne. Dynghund!

Nu har åke gjort Pizza som vi ska mumsa i oss snart- tur jag har honom. Annars skulle de sällan bli mat alls.

Ryttargalan blev inställd.. Fasen, jag som hittat en underbar klänning! Ja ja, nu går jag och hoppas på att det kanske finns någon plats kvar för Erik Berggren i veckoslutet. har ju som redan "förlorat" de pengarna- kan ju lika gärna lägga dem på hästen då!

Sådär ja, nu ska jag fortsätta se på hästhoppning på svt 1. Helena Lundbäck är tydligen redan
färdig för finalen i Las Vegas. Heja Sverige!

Huuj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0