vilket rus!!

Vilken helg!!
Bröllop på lördag mellan Emma Rehnman- min bästa vän, och hennes fantastiskt snygga man Fredrik.  Det var en fantastisk vigsel och jag som aldrig brukar gråta vid sådana tillställningar, grät som ett litet barn!! Det var verkligen det vackraste jag har sett!! Precis som på film, Emma var som en prinsessa.. Jag kan inte beskriva med ord, så jag låter bilderna tala för sig !



Som i sagan..

Tack Emma och Fredrik för att vi fick dela denna dag med er!



Söndag: Åkte hem till Eva jonsson och hoppade Cicero-vi blev bjudna på fika efteråt och gå husesyn, mycket trevligt! Otroligt fint de har i huset!
Sen fick jag ett samtal av Ingela som inte riktigt skulle hinna med att tävla sin häst i helgen, men ändå tyckte att hon skulle få gå någon klass. Så jag fick den äran att tävla Diza istället..
Så jag red Diza på eftermiddagen och sen ut en sväng med Grynet som var pigg och glad!

Måste försöka hinna måla transporten ikväll, Amigo kommer ju också.
Sen blir det en tur i skogen på Cicero någon dag framöver här. Och hoppa hónom en sväng på torsdag.
Onsdag  så ska jag träna Diza för Eva kl 14 och Grynet kl 16.
Fredag bär det av till Lycksele för Simons dressyrtävling.. Mycket nu- just the way i like it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0