tisdag..

Igår tisdag hann jag inte göra allt jag hade tänkt , men när gör man någonsin det?
Slutade jo´bbet och åkte till stallet för att köra upp Grynet till Malmen, fick åka tillbaka med transporten eftersom jag lånat den av Sara och hon också behövde den.
Innan jag åkte tillbaka till Grynet så red jag Amigo. Han kom i måndagskväll.
Vi red ut en sväng och han skötte sig exemplariskt hela tiden, lillkeman. Men ridturen slutade ändå med en avfallning. Vi red efter en skogsbilväg och runt hörnet skymd av alla träd och buskar dök Kerstin och Vicke upp. Så båda hästarna blev jätterädda! Och jag fick smaka löven på marken! Jaja, sånt som händer, 
Amigo travade i sakta mak hem igen där jag fångade in honom och red tillbaka på samma ställe utan några som helst bekymmer.. Duktig liten..

Åkte sen och red en halvgalen Grynet i sandtaget bortanför Norrmalm, ja ja när är hon inte galen?
Och som avslutning för kvällen red jag ut på Cicero med Max. Riktigt roligt!

Till min stora besvikelse missade jag dock Desperate Housewifes, men tur så går det på repris på söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0