Tillskottet

Har precis landat efter 17 timmar i en bil fram och åter till Leksand för att hämta min nya hästtransport (bättre begagnad).
Den är såå fin! Ingen annan ser ut som denna. Förra ägaren var lackerare och har bestämt färg själv.. Så den är alldelens unik..
Det var Åke, pappa och Nenji som gjorde mig sällskap. Förstår inte riktigt vad jag tänkte när jag tog med pappa. Han är den mest åkrädda jag känner. Kör ALDRIG fortare än 85km/h- oavsett att det är motorväg och 110!

Så det var Åke som fick avlösa mig!! Annars hade vi inte varit framme än.

Så i morgon ska jag ge min gamla transport lite kärlek- lägga in mattorna, plåta och lägga ut på annons.

Var sugen på att bränna till Örträsk och festa lite ikväll men är alldelens för trött, det är ju brakfest på bygdegården enligt tradition! Jag och Åke sitter och ser film istället och kryper snart till kojs.

Ska ta några bilder på Grynets nya vrålåk i morgon så ni får se..

Huuuj


Kommentarer
Postat av: Fia

nu blir det ju spännande att se hur den ser ut :-)

2009-06-21 @ 05:08:04
URL: http://lunasmammas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0