tävling!

Vi har under första dagen haft vädergudarna på vår sida. Inget regn! Men imorgon skulle det visst ösa ner!

Jag sitter då och surar för att 120n inte gick som JAG planerat!
Grynet var jättespänd- och ju tröttare eller mer spänd hon är.. Ju räddare är hon för att riva, så hon tar i alldelens för mycket!
Hon hoppade mig ur sadeln på flera hinder, så jag tappade stigbyglar och tyglar, vilket resulterade i en mycket konstig väg till ett hinder och i kombination av att hon hoppar rätt upp och rakt ner när hon är spänd, så rev vi den oxern.
Och då surar jag tills jag ridit nästa gång och det gått bättre! Perfektionist är mitt mellannamn. Det är tyvärr inget jag klarar av att leva upp till. (Vem gör det?) 
Men det ständiga strävan gör att jag hakar upp mig på småsaker! Måste lära mig att strunta i  sånt..

Diza gick däremot kanoners! Jättefin hela dagen, felfri i 90 och 1m!

Efter tävlingen åkte jag hem med Grynis och mockade åt henne och Amigo.. Han vilade igår och fick vila idag. Men i morgon ska vi minsann ut i regnet!

Nu äre dags för de allra sista avsnitten på desperate housewivesboxen!
I guess all good things come to an end!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0