tävling, regn, tragik!

Gick så mycket bättre idag!! Hon kändes super i 115! Dock ett pet, fick inte igenom ställningen i en sväng , hon skyggade för något på sidan. Vi låg rätt men hon fick syn på det för sent och hon tappade ner ett ben.
I 125 kändes det än bättre! Felfri! Fick blackout efter hinder nr 7 och red för lång väg innan jag minns resten av banan. Så vi fick en dålig tid, men jag är mycket nöjd!

Regnade under hela 115 och delar 120n så jag fick hudfärgade ridbyxor. nice- not..
Efter tävlingen ringde jag Hanna eftersom jag hört att Bristol blivit förstoppad. Då hade det fortfarande inte blivit bättre och just nu sitter Hanna och Simon i en bil mot Djursjukhuset i Strömsholm. Guud vad orolig man blir, vet bara hur hemskt det varit om det varit MIN häst! Usch.. INTE KUL..

Äntligen har Åke kommit hem. Och äntligen ska jag få mitt efterlängtade mål på Frasses, ibland blir man väldigt sugen på sånt skit.. Gillar vanligtvis inte hamburgare..

huuuj..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0