Saker som kan fara åt..

Nu har jag funderat ut tredje platsen på listan av saker som kan fara åt helvete!
1. Fisk i offentliga matsalar
2. Element på offentliga toaletter
3. Missunsamma personer

Missunsamma personer har en välförtjänt tredjeplats!! Det är den tragiska rasen av människoarten! Hur svårt kan det egentligen vara att önska någon gott, eller tycka att något är kul för någon annans skull!?
För min egen del så har jag ett ganska sunt förhållningssätt till sådana personer- jag skrattar åt dem och tycker synd om dem för att de saknar förmåga att lägga sin energi på annat..
Att detta ens förkommer mellan nära vänner är väldigt tråkigt för de inblandade!
Jag kan bara hoppas att man inser att en sådan person ska man inte ha i sitt liv då det bara tar energi att måsta försvara varje framgång och/eller framtida idé!
Och för den socialt handikappade- att man faktiskt bränner sina broar till bra och nära vännerrelationer.. Mycket tråkigt!!

Jag är faktiskt huuur pigg som helst idag, trots att jag bara sovit 4h och 15 min i natt. Guud vad vi surrade igår, jag Simon och Emma. herrejeh! Klockan springer när man har roligt! Älskar verkligen mina vänner.. Så skönt att veta att man har sådana personer att vila mot när det är jobbigt, eller när man bara behöver prata en stund..

Nu får jag tillbaka min livskamrat i eftermiddag då Åke går av sina körningar och blir långledig till måndag! Äntligen!

Tillbaka till jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0