regn regn regn

Jag är så less på regnet! Jag kan ju inte måla färdigt transporten!! Men det är så fin på en sida hittills, på håll iaf!


Nu är det vita vitt och det blåa blått!
Nu har jag halva andra sidan kvar sen kan jag lägga ut pärlan på annons! Har redan hittat mig en ny ögonsten, får se om det blir något av..

För övrigt gick det bra att hoppa i onsdags.
Diza red jag först, tog en  stund innan vi hittar varandra- det är ju inte det lättaste när jag bara ridit henne en gång hemma innan. Men ser fram emot tävlingen i helgen.
Grynet kändes också, fastnade på en linje, fick ta om några gånger, sen kändes det bättre- bara finliret att tänka på!
Det är det som är så bra med Eva- alltid är det något att förbättra!!

Hoppade Amigo idag.. Duktiga liten..
Travade först lite bommar, sen skuttade vi över ett pyttekryss, som till sist blev ett räcke. Peace of cake!!
En riktig liten stjärna det där! Riktigt spännande för framtiden.


Det blev faktiskt en lugn kväll för mig. Och älsklingen jobbar borta.. Hatar dessa veckor.. Hoppas det blir ett bättre schema för honom till hösten.

Nu till wisteria lane och desperate housewivesboxen!

Kommentarer
Postat av: emma

Vad fına nı ar:) Saknar er!!! Vı har det grymt bra!! Lılla Amıgısen... Nı ar sa söta!!!! Hoppas han sköter sıg!!! PUSS

2009-06-12 @ 11:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0