Midsommarafton!

Vi har varit och avnjutit en underbar middag hos Niklas, Hanna och Maja på nyby tillsammans med Lillemor, Magnus och Linnea. Grillat stod på menyn och Lillemors fantastiska silltårta!! Ingen slår den på fingrarna!
Niklas, Hanna och Åke
Världens bästa Lillemor och Magnus!
Hanna och Maja!

Jag och världens bästa Åke- vilken pose! =)

Den godaste silltårtan jag någonsin ätit!

Jag stod för efterrätt och bjöd på en underskattad destert- marängswiss!!

Myyycket gott!

Nenji var såklart också med. Hon fick posea för en del bilder hon också!!


Vår älskade lilla tös!

Om några timmar bär det av till Dalarna, förhoppningsvis kommer jag hem med något stort, hårt, och blått på fyra hjul.. Hrm.. Ids inte åka förgäves- It  better be good!

Nu till sängen för ett par timmar sömn!

Kommentarer
Postat av: Fia

världen ÄR liten, Hanna brukar jag ju prata med på ÖF juh! Ser ut som en trevlig midsommar iaf! Kör försiktigt till dalarna dårå!

2009-06-20 @ 01:50:48
URL: http://lunasmammas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0