Lite smått och lite gott.

Tränade för Eva idag. I spöregn, men jag rider i samma skyfall vilken dag som helst bara för att det ska gå lika bra som idag! Grynet kändes fantastisk! Om jag bara fixar min sits så blir ju detta kanoners..

Har byggt sommarhage med Simba i eftermiddag också! Duktiga vi var! Nu släpper vi dem den 15e Juni om allt går som planerat..

Kom hem, trött, hungrig och blöt och där står världens bästa sambo och lagar go´matn!
Fläskfilé i sambalsås och Pommes Frites!! Lovley..
Nu är jag mätt och glad igen. 

Och eftersom det regnar så kan jag inte måla min transport färdigt!! Tack Sara, för att jag fick låna din transport!
Sara är lite större än min, men med lilla Grynet i så såg hon ut att kunna gå vilse i den..
Nu längtar jag som en tok till Vännästävlingen, är jättetaggad!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: MallanBallan

Då måste hon va bra nog stor - Jaa Sara alltså! :)

2009-06-04 @ 15:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0