JObb jobb Jobb

I samma sekund som jag sa ja i telefonluren så huvudet nej. Nu tog jag på mig att jobba ikväll igen, men samtidigt saknar jag faktiskt hemtjänsten och variationen i arbete ibland, den sociala kontakten. Jag får så dumma svar när jag pratar med låsen och gångjärna på jobbet.. Jag får som inte samma respons(?!)

Men nu sitter jag iaf på jobbet och har några vårtagare kvar. Är lugnt ikväll. Inga larm- so far!

Grynet vilar sig i form idag.. Ska rida i morgon och resterande dagar tills jag åker till Piteå. Känns så tomt utan Legenden, Nu följer ju Emma med som tuuur är!! Men det saknas ändå något- han är ju en del i gänget han med!

Ville egentlígen träna för K. Tell i veckan med stackarn har problem med rösten sen sin förkylning och känner sig väl inte så inspirerad att stå och skrika åt oss på ridbanan.. Fullt förståeligt.. Får ta det nästa vecka istället..

Åke den pysslande bonden har gått och köpt en kolonilott!? Det är det jag älskar så mycket hos honom. Att han har de kvalitéer jag inte har. Han är super i köket, jag lagar sällan mat t ex. Och nu kände han att han ville påta på i en liten trädgård. Sagt och gjort! Nu skulle de sätta jordgubbsplantor ikväll.. Bilder får jag återkomma med..

Jag är så imponerad av hans intresse för trädgård och sysslesättning på hemmaplan..
Gick ganska snabbt att städa lägenheten idag. Storstädning med damtorkning osv. Världens tråkigaste sysselsättning men oj vad fint det blev!!

Nu låter det som vi aldrig städar- Jo, jag är väldigt pedant med golven osv. Men inte att torka under gamla foton och sånt tjafs! Skärpning från min sida!

Var förbi badet och köpte säsongskort till mig och Åke, älskar att simma!! Blir förmodligen mer av det denna sommar när man har kort- blir alldelens för dyrt annars!!

Och till sist måste jag utnämna månadens värsta låt!!
Milo- technology
det är nästan så den borde hamna på dra-åt-helvete-listan!!
Det är den sämsta jag hört på myyycket länge!!

http://www.youtube.com/watch?v=DE9IchvpOPk Det är bara ett jävla stönande halva låten. Jävla gnällspik!!

Kommentarer
Postat av: Fia

älskar den låten, tycker den är skitbra!

Kul med kolonilotten!

Själv önskar jag mig mest bara en häst... o en hund. Har bokat tid för att kika på en liten av den sistnämnda nu på söndag!!

2009-07-01 @ 00:25:13
URL: http://lunasmamams.webblogg.se/
Postat av: Lina

Snälla, den är ju underbar=) jag lyssnar på den just nu..



Så du jobbar extra på hemtjänsten du=) det gör jag med.. håller med om att det är socialt, fast jag jobbar mest natt så då sover de flesta =)



Lycka till i Piteå

2009-07-02 @ 00:29:38
URL: http://litelina.blogg.se/
Postat av: ♥Jenny♥

Heeeeeeeeeeyy! jag har frågestund i min nya blogg passa på att fråga ut mej!=)

2009-07-02 @ 00:49:41
URL: http://liktenfjaril.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0