Hetta!

Det har varit oskönt varmt idag, vi har så opraktiska kläder på jobbet, jag kommer hinna svettas bort innan semestern nästa vecka..

Hoppade för Eva idag- kändes lite höttit och böttit, sen kändes hon lite seg men hur varmt var det inte?!
Nöjd ändå..
Min kavaj jag köpt kom idag, tyvärr var den något tajt, så jag får nog skicka tillbaka den. Känns synd, den är sååå snygg!! Och det fanns inga andra storlekar heller just nu för DET priset!! såklart..

Efter träningen åkte jag och red Lillan, red utan lina idag, radade runt där på ridbanan.. Nästa gång tror jag vi kan rada runt i trav.. Men en sak är säker, det lilla tösen kommer bli en riktig Lady, en dam med mycket egna åsikter, men de bästa hästarna är ju de som har lite temprament sägs det ju..

Åke hade lagat fläskfilé när jag kom hem, fläskfilé i sambalsås och pommes, och en liten efterrätt- rabarberpaj med vaniljsås!! Herreguuud vad gott!! Bästa Åke!

Nu sitter vi och ser Paradiset på tv:n. får se hur länge jag orkar vara uppe efter mina 4 timmars sömn inatt, känns som jag har lite att ta igen!

Ta´ta..

Kommentarer
Postat av: janne

hej vad försorts rid trosor har du ? jag vill järna lukta i dina trosor! du är sexig i dina ridbyxor!

2011-01-26 @ 20:38:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0