Hektiskt!

Mycket på jobbet nu, men det gillar jag, dagarna flyger fram!
Efter jobbet cyklade jag direkt till stallet och mockade, hästarna stod inne i natt pga av vädret igår..

Cyklade hemåt i motvind- såklart! Risgrynsgröt till middag, efter det gick jag direkt och handlade, sen har jag diskat, torkat alla köksluckor, torkat hela kylskåpet, skurat toaletten, walkat doggen. rengjort hos katterna- dynggrisar!

Nu har jag satt mig i soffan och ska surfa en stund. Känner att jag behöver ta igen mig innan helgen.. I morgon hinner jag inget- åker direkt nästan till Emmsan och agerar giftemålscoach tillsammans med Simba the man!

Värre blir det nästa vecka, vi har beordrad övertid minst 4 timmar, men jag har ju en del anne å stå i!

Jag ska ju först och främst rida min egen häst, sen åker Emma på "smekvecka" (smekmånad) till varmare land..
Då får jag den äran att ta hand om lillskit´n, Amigo. Han kommer stå i grannstallet.
Simon ska passa på att tävla Legend, så på fredag gör vi en roadtrip till Lycksele.

Jag kommer behöva rida Cicero innan tävlingen, det var tal om att åka hem till Eva och hoppa honom för henne där, hoppas det blir av. Får ta och prata lite med Mia och höra om och när hon har möjlighet.

På onsdag har vi ju den vanliga hoppträningen för mig och Grynet, sen har vi "lillan" som sitts på lite smått. Förra gången gick vi ut på volten och jag fick rada lite själv, (i linan än så länge) Nu väntar vi bara på att hon får ha bett i munnen igen.

Vill hinna rida Fia lite nästa vecka också! Underbart roliga lilla häst..
Och! Inte att förglömma! Tävling i helgen!! Taggar så in i bomben!

Så Åke ser nog inte av mig så mycket nästa vecka, men han jobbar ändå borta, så det är lika bra att ha "mycket att göra"veckorna när han ändå inte är hemma.

Nu ska jag lägga mig i soffan och fortsätta plöja igenom Desperate Housewifesboxen! Lär ju inte ha tid på ett tag!

Take care now- bye bye then!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har lite å stå i hör ja. Kanske ska höra med Jenny om jag får rida fin kusen nån dag... =/

2009-06-04 @ 21:10:22
Postat av: Jag igen...

Emma heter hon juh förstås - den yngre av Rehnman´s

2009-06-04 @ 21:12:05
Postat av: Emelie med familj

Hej och hå... Här hade du då saker att stå i vännen..

Hoppas att allt blir superbra! Spännande med brölopp också ju :P Ha det bäst! Kram

2009-06-04 @ 22:23:08
URL: http://trollstugan.bloggagratis.se/
Postat av: Päran

Till mallanballan, ja om ett annat kan vi rida ut ihop så får du ta Grynet=)

2009-06-05 @ 05:42:57
URL: http://primadonnna.blogg.se/
Postat av: Päran

Emelie: JO du, men det är lite kul också med allt, man får aldrig långtrtåkigt'! =)

2009-06-05 @ 05:43:42
URL: http://primadonnna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0