Full fart!!

Igår firade vi in helgen på Dooria, Grillning på lunchen av grillmästaren VD:n Anders.. Efteråt åkte vi ner till vännäsbadet och spelade brännboll.
Vi förlorade med några ynka poäng, men du ska tro att träningsvärken har tagit över min kropp!!
Jag går ju alltid in för saker med 110%  och ni vet :  lubba-så-fort-benen-bär-dig muskeln används ju inte så ofta!!

Efter brännbollen väntade vännäsbadet- Simon, Emma och Åke låg redan och stekte när jag kom. Hanna gjorde oss sällskap efter någon timme också.
Badade några gånger men solade och surrade mest..
På kvällen väntade grillat och vin i Simons stuga i östansjö. Underbara plats- en supermysig stuga alldelens vid sjön med egen brygga och altan mot söder, så vi åt och åt och åt och drack pissvidrigt vin, åt lite till sen lapade vi sol tills vi gick och la oss! Upp tidigt för de två arbetsmyrorna,
Emma och Simon sitter i domartornet hela helgen på ponnydressyren i vännäs. Är inte avis- har man sett en, har man sett alla!

I morse åkte jag och Åke in till Umeå. Jag var tvungen att inhandla en ny bikini (det blev två faktiskt), sen skulle hästarna få en ny saltsten, jag köpte en säck betfor, och till sist åkte jag ut för att dregla lite Pegasus hästshop på travet.

Ikväll har jag fått den äran att vara barnvakt till bästbarna´ i Braxsele! De sitter nu med lite ostbollar och godis i en skål och ser Emil i Lönneberga..

Hej på er!

Kommentarer
Postat av: Mallan

Bäst barnvakten :D



Nu ska vi få va barnvakt åt erat barn ett par dar - kul. Kom med hon ikväll då!



Ses!

2009-06-28 @ 13:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0