Dumma Simon

Om jag är på väg upp på viktskalan igen, så är det bara Simons fel. Han triggar mig till godis!! Svin.. =) Just nu sitter vi och trycker en snickerstårta! Helt underbar.. Simon var orolig att en inte skulle räcka till oss två- och nu ligger han på soffan och är helt i sockerchock. Medans jag mumsar vidare!!

Från det ena till det andra..
Direkt efter jobbet så åkte vi upp på malmen och red lite bomarbete. galoppbommar på volt, studs, och en annan lydnadsövning som vi red i vintras för Eva. Toppenbra för Grynet!!
Hon kändes kanonfin!! Lydig, lugn och i låg form- det som Grynet har lite svårt med..

Har precis köpt ett hösegel till transporten och en ny kavaj, men nu måste jag ändå hejda mig lite. Även om alla kommentarer på facebook vad tröstande att pengar ska inte ligga på hög utan spenderas eftersom det är det dom är till för så måste jag ändå ha lite kvar..

I morgon äre hoppning för Eva igen.. Kommer gå ba´ bulla!

Bara 7 arbetsdagar kvar!!! Sen SEMESTER!!!

Huuuj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0