Ditten och datten

Fick tillbaka datorn igår.. Och jisses vad mycket snabbare den var.. Gick som en oljad 9millimeters kula!
Har dock förlorat min e-legitimation så det blir till å terrorisera banken idag igen..

Hela veckan är smockad, och de få timmar jag ev har över måste gå åt till att måla färdigt transporten. Åke var in igår efter jobbet och köpte mer färg- tack vännen! Han städade även hela lägenheten medan jag var i stallet, och sa att han kunde hjälpa mig med innertaket i transporten när han ändå är ledig idag! Underbart!!

Eva träning onsdag! Längtar.. Grynet kändes fantastisk igår.. Red på åkern nu när den torkat upp helt.
Hårt som rena asfalten efter grusvägen..
Blev ingen dressyrträning. Synd, hade behövt det (som vanligt) men känns ok ändå eftersom hon känns så fin..

Min bästa vän Emma gifter sig på lördag och nu är till och med JAG nervös, som ändå bara ska titta på.. Har kompletterat min outfit med en jättefin kavaj till klänningen!
Annars fryser jag ju ihjäl.. Nakenkatt som jag är..

Näe, back to work! Huuuj

Kommentarer
Postat av: emma

Nervös är bara förnamnet för vad jag är!!!! SATAN JOEL:) Men det känns bra att du är det med mig vännen:)

2009-06-02 @ 10:54:15
URL: http://www.stallmalmby.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0