Dagen för midsommar..

Målat klart transporten idag!! Yey för mig!!
I morgon blir det plåtning och ut på annons!! Den blev så fin..
Sen kom Emma förbi stallet och hämtade tillbaka sin guldklimp och mitt skötebarn.. Åå vad jag ville att han skulle stanna.
Sen åkte vi allihop upp till Malmen och tog en ridtur tillsammans.
Vi har varit vänner länge, men HUR har det gått till att vi inte ridit ut tillsammans alla tre samtidigt?? Vansinnigt vad kul vi hade, det var INTE sistgången!!

Sitter nu i bilen på väg till Granån. Magnus och Åke ska på fiskepremiären i jomarkstjärn, och jag är chaffis!

Grynet fick sitt flugtäcke idag också.. Nu återstår det bara se om det passar. Såg oroväckande stort ut!

Nu har jag också kommit fram till vilka stigbyglar jag ska köpa, på något sätt har det blivit en grej av att köpa stigbyglar. Jag har velat länge fram och tillbaka nu..

Dessa ledade stigbyglar får jag vansinnigt ont av! Det är som att man "knäcker" av fotleden sen har jag ont i en hel dag!


Men de skönaste jag har ridit i är faktiskt dessa plaststigbyglar!!


Myycket sköna att rida i! Dessa blir det! Inte så dyra heller..

På midsommar ska vi vara hos Niklas och Hanna med Lillemor och Magnus, kommer bli kanoners!
Hoppas alla får lika trevligt som jag kommer ha!

Ta´ta..

Kommentarer
Postat av: emma

Jag rekomenderar stigbyglaran varmt.. Älskar mina!!! Ska köpa till Amigos sadel också!!! Hade sååå vansinnigt kul idag och Amigo var lugn och glad att komma hem!!! TUSEN OCH ÅTER TUSEN TACK för hjälpen!!!Ha det nu bäst och ring när du lagt ögonen på du vet vad:)

2009-06-18 @ 18:13:54
URL: http://www.stallmalmby.bloggagratis.se
Postat av: Fia

hmmm plaststigbyglar... jag får skitont i ena vristen av många stigbyglar och rejält så av Saras ledade som Bourgini har... får köra in foten skitlångt för att det skall gå alls...



Trevlig Midsommar på er!

2009-06-19 @ 10:23:52
URL: http://lunasmamams.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0