uppblåst?!!

I helgen har det konsumerats alkoholhaltiga drycker,  godis i kopiösa mängder, och skräpmat till förbannelse!!

Min mage är i vecka 30 av en graviditetet i jämförelse..   Jag känner mig som en betongsugga! Tog på mig att jobba i morse, nu när det är gjort så känns det bra, dagen blev lite längre än om jag sovit till 12 då jag slutade jobba!
Måste skärpa till mig- kan inte sova bort hela semestern..

I morgon kommer tjejen som ska köpa min transport.. Längtar- så jag kan släppa tanken på den för alltid!

Träning för Eva i morgon. Känns mycket bra. Behöver hoppa lite på tävlingshöjden för att det ska kännas bra inför helgen. Annars kändes hon städad och fin idag när jag red en sväng.

Till min besvikelse följer inte Emma med till Övik!! Legenden har raceat at hagen och sträckt sig eller något liknande, hästar hästar hästar! Jag är så glad att Grynet är förskonad- peppar peppar, det värsta som hänt de senaste halvåret är att hon haft en lite halvlös sko som jag spikade fast på en gång. Jag är bortskämd!!

Här kommer lite bilder från helgen..  Roligt att se så många ute som man vanligtvis inte surrar med så ingående!

Blixten verkar vara för stark!

Partyprisse Erik!

Snyggast i stan!

Hanna och Danne!

Här sitter de och kikar i en tidning med porriga underkläder! Inte min! ÅKES!!!

Partyhjälmen på!

Allt ska förevigas!!


Katterna är alltid med!!

 Man måste koncentrera sig när hjälmen ska på!

Hyperpedantiska Pernilla städar som få!

Fullast fick ha VM-hjälmen!

Crazy Catman!

Dagen efter. Det finns ALLTID en dagen efter!

En slagen hjälte...

Kommentarer
Postat av: Fia

världen är så liten, Erik "känner" jag med, Han har jobbat rätt mkt med min käre man :-)

2009-07-12 @ 22:54:58
URL: http://lunasmamams.webblogg.se/
Postat av: Pernilla

Men ser man på! =)=)

2009-07-12 @ 23:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0