Tävlings helgen är slut för denna vecka!

Är helt färdig efter helgens bravader! Sov oförskämt bra i bilen! Perfekt tempratur på natten!! Synd bara att det blev ljust så fort trots mina tonade rutor på bilen!

I 120 var hon stark som tusan!! Bedömningen var en A:0, men jag hade ingen hejd alls, efter bara några hinder! Ett pet i kombinationen, och sen var jag tvungen stanna henne i slutet av banan så vi kunde rida över mållinjen med livhanken i behåll. Klappade om henne och lade en volt och försökte få henne att tagga ner.

I 130 var hon fortfarande stark men kändes ändå bättre! Ett pet, men mycket nöjd!
Grynet var glad över att få komma hem till Orneta och sommarhagen. Jag damsög hela lägenheten eftersom katterna haft roligt när jag varit borta, städade och damsög bilen, åkte och tvättade bilen utvändigt. Badade katterna. Nu håller jag på att smälla av i soffan!

Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0