Tävling!

Utan  nytt träns och nya stigbyglar begav jag mig tillsamans med Grynet till övik för att försöka visa vad vännäs går för.. Och i 120 blev det en riktigt rafflande omhoppning!! De första ekipagen red snabbt!! De som kom efter red jättesnabbt. Jag red som en dåre- ingen dressyrgalopp här inte!! Jag red in som näst sista ekipage, och gick upp i ledning med min tid, men så kom sista ryttaren och red än värre, så det resulterade i en 2a plats för mig i 120 bed A1:a (gör om gör bättre i morgon)

Sen blev det middag med Lundbergarna, Lyxéns, Helmerssons, Nina och Håkan m familj, Charlotta och Tony m familj och Jag- Tack Nina och Håkan för maten!! Jag bjöds på grillat och pären och sallad, Yummi!
Sen fick jag låna en cykel av fam Lyxén så jag och Nenji tog en cykeltur..

Och jag har fått så mycket hjälp idag, Kavajhållare var Matilda, Sara filmade, Nina och Håkan utfodrade mig- har faktiskt känt mig lite bortskämd. Det är så kul när man åker iväg flera från samma klubb!! Man blir ju som inte ensammen då!

Så nu ligger jag alltså i min bil på parkeringen på öviks ryttarklubb och myser med Nenji och surfar på datorn med lite godis på sidan- Just nu kan det inte bli bättre!!
Här är lite bilder:

Ryttarklubben tänker då på allt. Denna fick alla när man anlände!

Så här engagerad är man i spiltan
=)

Grynet står och brunstar bredvid Herman som ser lika engagerad ut!
 Så här glad ser Nenji ut när matte kommer tvåa! Tur man har stöd från familjen!!

Bildbevis =)


Chili saknar mig!

Överlagt mordförsök!! När matte är borta gör Safari som hon vill!

Kommentarer
Postat av: Anonym

grattis till andraplatsen, ni är så duktiga! hoppas det blir placeringar i båda klasserna morgon också. :)

2009-07-19 @ 17:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0