näsettävlingar

Nu har vi kommit hem från Näsets nationella hopptävlingar! Kanonbra tävlingsplats! Synd att fredagen tillbringades i dyngslask, sen blev det bara bättre och bättre!

I går lördag vann vi 125!! Kanonkul! Segertäcke, pokal, blommor, plakett, rosett och Premier!! Här snålas det inte!!
I 130 red jag avd B och gick med 0 fel!

Idag kändes hon kanonfin!! Red bara 115- knep en tredjeplats!Nu blire å packa om och i morgon bär det av till Norrköping på semester till min faster och min kusin.. Nästa tävling är hippo- bara att ladda om!!

130
115

Kommentarer
Postat av: gm

grattis! (till alla fina resultat.) :)

ni går verkligen från klarhet till klarhet!

2009-07-26 @ 23:02:42
Postat av: Anonym

Guuu hon hoppar juh som en katt - finns nog inga begränsningar där inte :D Duktiga ni är!



PUSS

2009-07-29 @ 08:15:08
Postat av: Malin i Braxsele

Guuu hon hoppar juh som en katt - finns nog inga begränsningar där inte :D Duktiga ni är!



PUSS

2009-07-29 @ 08:15:32
Postat av: max ^^

läste ett tag,,Och sen har jag ett problem som jag inte riktigt vet hur jag ska lösa.. Åke vill ju börja rida på ridskola till min stora förtjusning. Men det saknas ännu några personer för att det ska bli en hel grupp! Och jag har försökt raggat folk som kan tänka sig men karlar är ju så in i vassen tjuriga! De tror att ridning är till för tjejer och de tror de ska blir utskrattade (vilket iofs är lite sant) tack för den ;D;D

2009-07-31 @ 14:42:36
Postat av: pernilla

Det var inget allmänt max, bara det att i Åkes familj är det så, kanske skulle tydliggöra det=) jag tycker att det bästa som fionns är killar som rider då de är riktga naturbegåvningar =)

2009-07-31 @ 17:34:18
Postat av: pernilla

Det var inget allmänt max, bara det att i Åkes familj är det så, kanske skulle tydliggöra det=) jag tycker att det bästa som fionns är killar som rider då de är riktga naturbegåvningar =)

2009-07-31 @ 17:34:28
Postat av: Jessica Pira

Grattis! :D

ja det går verkligen farmmåt för dig och lilal gryynet! :D

2009-08-03 @ 21:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0