Näset

Resan ner till nästet gick bra, Grynet tyckte det var skönt att åka tillsammans med sin nya kompis och stöd för helgen- Mindy.. Kändes ganska härligt att kunna titta till dom medans bilen rullade. (Vi åker alltså med Määttäs hästbuss i helgen)

Det var väldigt intressant att se proffsen sköta banan i morse då det regnat oavbrutet som vi kom. De fick alltså SKOPA ut vatten ur banan med traktor!! Så de sköt på starten till första klassen.
Red bara 120:in idag.
Grynet var lite avvaktande på framhoppningen eftersom det var så slaskigt- men inte halkigt, skönt nog! Inne på banan tände hon till som vanligt och var fortfarande stark och lite springig- rundan kändes lite orytmisk men vi rev ett hinder iaf i fas 2. Jag får räkna den klassen som min "offerklass". Jag känner på mig att det går bättre i morgon! 

Rider 125 och 130. Lägger upp filmerna när jag kommer hem! Återkommer med uppdat..

Vill "by the way" säga att vi har då världens bästa övernattningsmöjligheter hos Anna och Henrik i deras fantastiska hus på Alnön! God mat, bästa sällskapet och en varm säng! Kan inte bli bättre..

Puss hej!

Kommentarer
Postat av: gm

när tänker du lägga upp filmerna? väntar med spänning(!)

2009-08-04 @ 13:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0