Mittavecka!

I veckan har jag och Åke stora "hälsapåveckan". Alla man har sagt man ska besöka ska vi verkligen försöka hinna med att träffa! Igår bar det av till Grannäs till "Mamma G" och c/o.

Idag fick Hanna rida Grynet- tyckte det skulle vara kul att se en riktig dressyrryttare rida henne! Sen byggde jag och Simon om sommarhagen i spöregn! Men nu är härstarna glada iaf.

Sen åkte Jag och Åke till Sara och fikade kladdkaka och mazariner. Och Sara bjöd på pizza! Sen har vi har tillbringat hela kvällen åt att dregla över hingstar på nätet!!
I morgon blir det 60års kalas i flarken.. Då blir det en tur med mc:n. Fick låna hem ett skinnställ av Sara som hon försökta kränga på mig. Satt som gjute! Får se vad hon har tänkt sig i prisklass..

På torsdag eftermiddag bär det av till näset med Fam. Määttä. Simon och Emma kommer också med. Vi ska få sova hos Världens bästa Anna Astergren! Synd bara att det verkar som att det ska regna heeela helgen..

Väntar också på att Pernilla Larsson ska lägga ut lite bilder från Övik- tur så knäppte Matilda lite "luftfartsbilder" från tävlingen- och jag fastnade på ett av dom:

Framhoppningen i 120

Nu blire sänge- Huuuj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0