Lyckad mat och vännäsdagarna!!

Gjorde världens godaste potatisgratäg igår!! Har lärt mig av mästaren!! Emma the potatismaister!!
Och Åke gjorde tjälknöl till och tillhörande sallad bara med det godaste! Avokado, rödlök och fetaost!  Åke gillar när jag skär löken , jag har ett knep som jag ska söka patent på!





Se till att låsa om dig ikväll! =)

Ja och det gör jag varje gång!! Huuur lätt som helst nu att hacka lök!

Varit och ridit i morse i ridhuset innan dressyrträningarna, sen cyklade jag Simon och Åke och simmade.. Jättevarmt i vattnet!

Sen gick vi en sväng jag och Åke på gatorna mellan stånden och Åke köpte en ny mchjälm eftersom han ska köpa ny mc!
Kawazaki Ninja! Längtar så jag får åka igen, saknade Honda Firebladen när Åke hade glidar´n!

 Nice!

 

MMM I´m lovin it!
Snygg va!?

Nu taggar jag inför ikväll! Må regnet ösa ner! Vännäs gator- here we come!

Kommentarer
Postat av: Fia

söt du är när du skär lök!

2009-07-10 @ 22:01:33
URL: http://lunasmamams.webblogg.se/
Postat av: keå

Du är verkligen till din fördel i simglasögon, ha dom på dig jämt tycker jag.

2009-07-11 @ 23:06:29
Postat av: Pernilla

Tack storÅke! Det tar jag som en komplimang- or not! =)

2009-07-12 @ 10:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0