Lugnt å skönt

Det händer inte så mycket nu.. Slappar och njuter av min semester..

I morse åkte jag för att rida Lillan, hon är nu ute på annons och vi skulle filma lite när jag red, men det var nog tyvärr en illa vald dag, insekterna var helt maniac!!
Stackars Lillan försökte springa bort från dom och var tjorvig i munnen och sprang bara dit hon trodde det inte skulle finnas någon ohyra.
Förhoppningsvis kanske Sandra hittar något användbart på filmen. Men hon var så duktig, det var första gången vi red ut själva och hon gick ensam från gården. Duktig liten..

Sen cyklade jag och la mig på playa del vännäsbadet. Synd bara att jag inte fick med mig någon. Men där låg jag och myste i solen med världens bästa/värsta bok- den är verkligen jättehemsk!


Sen började åskan mullra, det gillar ju jag!
Cyklade hem igen och tog bilen till stallet för att ta in alla täcken jag hängt på tork efter tvätt.
Det kom ju världens skyfall!
Nu sitter jag hemma i soffan och funderar hur jag ska tillbringa resten av kvällen- det blir garanterat en ridtur på Grynet iaf, men det blir ikväll!

Nu ska jag såspåsa i soffan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0