Hela dagen full i göra!!

Inte haft en lugn stund i dag, eller jo egentligen sov jag för länge- sov tills jag fick ont i ryggen av att ligga!! Love when that happens! Då vet man att man tagit sovmorgon!

Åke och Per har åkt till Skeå och ska fira lite semester med sina kompisar.
Jag cyklade till stallet för att sätta igång att laga massa täcken jag fått av Emma! Täcken som kan vara bra att ha nu när en till stjärna ska komma till stallet..
Det är ändå som att det är för roligt för att vara sant så jag vågar inte riktigt "gå ut" med det än.. Rätt var det är så blir det inget- sen kan jag ju låta alla nyfikna vara nyfikna ett tag till!

Jag har ju lite bilder jag skulle kunna lägga ut men jag spar på dom ett tag till. Vi är iaf överens om kontraktet nu så det kan jag skriva på i början på nästa vecka! När det är klart bjuder jag på resten..

När jag handsytt ihop fem täcken (!) kom Emma med sina två hästar. Först red vi Legend och Grynet på stora ridbanan- travade mycket bommar- Grynet var fantastiskt rolig att rida när hon lossnat i kroppen, som ett gummiband!
Känns fin inför helgen, åker på lördagmorgon. Rider 120 på lördagen och 120, 130 söndag!

Efter vår lilla ridtur löshoppade vi Amigo- herregud vad han tagit sig!! Hoppade jättetrevligt!! Stora runda språng och öppnade sig jättefint bak! Ska bli kul att följa honom när han växer upp och blir rosettjägare!

Nu har vi äntligen landat i soffan hemma hos mig! Simon jag och Emma ser Benjamin Button. Just tryckt lite kladdkaka, nu väntar jordgubbarna!

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Fia

ni verkar helt klart bemästra konsten att fika! :-)

2009-07-17 @ 00:50:36
URL: http://lunasmamams.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0