Försov mig..

Vaknade i morse av känslan- Oj, nu känns det som att jag sovit lite för länge!!
Tur så är jag ju van att gå upp så tidigt så kroppen är ju så inställ på det. Jag börjar kl 6 på morgonen och vaknade 06:13 Och jag studsade ur sängen (det värsta är att jag hinner alltid bädda sängen!?) På 15 min var jag på jobbet så jag var egentligen bara 30 min sen..
Speedad som ett psyk! Otäckt nästan vad överdrivet pigg man blir första timmen- full av adrenalin för att man stressat.
Sen tog extraenergin slut och det var svårt att hålla upp ögonen. Innan jag hade gjort färdigt allt nödvändigt igår så var kl halv 12!! (Brukar inte gå och lägga mig så sent!) Trött, trött!

Allt e packat nu iaf till Piteå.. Åker i kväll efter jobbet. Ska slå på Orneta en sko innan jag åker bara!
Ringde nu och hörde om uppstallning, jag hade fått en box i stallet.
Jag skrev som meddelande till tävl.arrangören att Grynet inte kan stå i en mobil box (efter det som hände i Skellefteå) Men att jag även kunda ta spilta.. Men så fick jag en box i stallet.. Underbart skönt!

Dyyrt, men samtidigt har jag bara en häst så jag kan gott lägga pengarna på henne., Hon ska ändå stå där hela meetinget.

Tack Malin för att du agerar barnvakt till vårt håriga "barn" Nenji.. Guldstjärna till dig!!
Åke ska spendera helgen på annat håll, jobba och stå vakt på Gumbodahed tror jag stod på schemat!

Hörs med resultat på söndag kväll!  Take care now, bye bye then!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Hoppas att ni sopar banan med alla!

2009-07-02 @ 17:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0