En helt vanlig födelsedag!

Här bildbloggar jag lite från Emmas födelsedag idag!! Hurra för henne!

Hulken visade sig när fikat tog slut!!

Vi andra väntade tålmodigt!

När Åke fick dricka ur termosen lugnade han sig något!

Jag och Emma försökte hålla oss för skratt!

Men tillslut brast det!!

Simon skröt om sina nyckelben som vi numera kallar fågelbad!

Åke blev uttråkad och började leka med medicinbollen!

Vi blev lite låga i sockret och var tvungen att höja oss lite!

Vi tänkte att vi skulle spara på disken!

Så vi högg in! Jag såklart! Emma och Simon..

These are the leftovers! Skrämmande!

Såhär glad är man på Emmas födelsedag när man inser att de tre små grisarna har ätit mannen ur huset!!

Vansinnigt kul vi har haft ikväll!! Simon höll till och med på att få andningsuppehåll mellan sina skrattanfall! Då är det illa!

Kommentarer
Postat av: emma

HAHAHAHAHAHAHAHAHAH Jag tror jag dör, detta summerar verkligen hela kvällen:):):)Tack fina fina vän för all uppvaktning:):)

2009-07-09 @ 09:48:16
URL: http://www.stallmalmby.bloggagratis.se
Postat av: Fia

ni kan onekligen konsten att fika

2009-07-11 @ 21:28:18
URL: http://lunasmamams.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0