Resultatet

Blev lyckat! Oj så fina de var sofforna, men jag har hoppats på att sofforna skulle vara ännu mjukare!! Men eftersom Åke hade beställt så kunde vi ju inte provsitta



Så äntligen!! Nu har vi sofforna på plats! Inte en dag för tidigt..

Var och hoppade för Erik Berggren idag med Grynet. Gick sådär.. Inte helt nöjd.
Gick som inte att riktigt sätta fingret på vad det var, hon var spänd och jag helt blockerad- var som en kille när jag red. Kunde bara tänka på en sak åt gången. Antingen ordningen på hindren jag skulle hoppa eller hålla sig kvar på yrvädret!
Men ibland får man ju svackor, jag ska då verkligen inte klaga! Grynet är för det mesta helt underbar att hoppa!

Roligt att SysterYster kunde komma också, blev så glad! 

 Här är hon, hon ääälskar min katt. Vill helst ta hem honom till sin säng och vakna bredvid honom varje morgon. Or not?!

Syster Malin..
Nu har vi äntligen bokat in the big day!! Rita kors i taken! Stoppa pressarna! Nu jäklar!
Så många gånger vi pratat om det men i morgon blir det av! BIO!

Vi är ju båda stora fan (fän) av Jim Carey- Yesman blir morgondagens höjdpunkt!

Men som enligt planering blir det en sväng förbi Sara på hippo först medan Malin shoppar loss på stan (själv sysslar jag inte med sånt) När jag går på stan är det -in i affären- ta det man ska ha- betala och gå ut! Inte hålla på och kolla en massa- Är som en karl i det fallet också!
Inge kul att gå med. Blir vansinnig på alla som trängs och ska hålla på att undersöka affärerna! Tacka vet jag ridkläder- Däär minsann! Vill jag lova att jag kan gå i fleera timmar! Bara runt runt runt... Om och om igen och önska en fet plånbok!


Tur så har jag min personliga stylist. Simon som förtvivlat försöker se till att jag tar på mig anständiga kläder. Så jag inte går runt i min gröna ladugårdsoverall! Hihi jo just. Det skulle just se kul ut att gå med på stan!

I morgon får jag lämna in bilen och transporten också till Tomas som ska förbarma sig över den! Så jag kan beställa min ombesiktning någon gång!

Pärlan som startade i morse trots sträng kyla! -30 grader!!
Min lilla stackare har nämligen ingen motorvärmare! Men oj så hon led när jag vred om nyckeln- Volvo for life!

Kommentarer
Postat av: Stooor Maaala

Guuu va bio´n va bra..,Börjar asgarva ba ja tänker på den...:D

Å vilken kväll sen - fyyyy faaan va roligt vi hade å som vi har skrattat sen....Jisses!



Måste vi göra om!



Puss på dig!

2009-01-18 @ 09:58:14
Postat av: Stooor Maaala igen!

Ps. Guuu 17 vilken härlig säng! Vill ha!

2009-01-18 @ 09:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0