Lyckad kväll!!

Jisses vad kul vi hade ikväll! Å´ som vi skämde ut oss i stan´ (jag och Malin har en förmåga att göra det!)

Vi Åkte in till Umeå, vi åkte på Obs hon skulle ha ett par speciella tuttar till Emma (Malins yngsta dotter) Nåja, få inte för er något, ni vet- nappar! Inga Bröst såklart! De fanns tydligen bara på obs- myycket viktigt!

Sen körde jag kosan vidare mot centrum i Umeå och lämnade av henne vid "Frasseraggen" Tog sedan hennes bil och körde till Sara ut till Amerika gård och vi gick med Hilma (Saras häst) till ridhuset så hon för andra gången skulle få springa lite med sadel på! Hon vad sååå duktig..

Åkte sedan tillbaka till Malin och vi drog på Max e4:An och tryckte ultimate cheesemål med lökringar och garlicdip (gäller att lukta gott i boisalongen!)

Sen blev det alltså dagen vi väntat så länge på! Bio! Vi som planerat i all evighet på att ta oss iväg- och äntligen..

Spymätt åkte vi till Sf och intog våra platser i stolarna. Sen vi hade börjat skrattat, så tog det jävlar i mig inte slut!
Ni vet när man skrattar så häftigt att man inte får luft!? Man bara gapar och får kramp i magen!

Försökte idag återskapa en av de roligaste scenerna för att åke skulle se huur kul den var- resultatet blev typ såhär:



Ni fattar när ni sett den hysteriskt roliga filmen!!

Eftersom Åke inte sett den tittate han bara konstigt på mig, och underade om jag var helt i mina sinnes fulla bruk?!

Hihi den kan jag varmt rekomendera, man slutar inte skratta förrän slutexterna rullar in!

Gå in och se trailer på www.yesman.se !

_____________________________________________________________________



Idag och andra sidan sov jag till 11, åt varma mackor till frukost, sen ringde Emma Rehnman, Då ville hon ha sällskap till Hippo. Eftersom landslagstränaren i ponnyhoppning Daniel Svensson var på plats och delade med sig av sina kunskaper till tjejerna.

Jajjemen, så blev det, vi åkte dit och såg en grupp, åkte hem, jag gick en powerwalk till stallet! Gick en promenad med Grynet för att hon skulle slippa undan den ev träningsvärken från träningarnaför Erik Berggren i helgen!
Powerwalkade hem och Åke hade gjort porterstek! (Vilken karl jag har) Underbara Åke som gillar att laga mat och baka osv. Riktigt huslig är vad han är!

Nu har vi precis frossat i semlor! Och nu är det snart sängdags! Ska ju upp tidigt!

Puss och kram och nyp i stjärten!

Kommentarer
Postat av: Malin

Dööööööööööör, fullkommligen - av skratt! Du är såå lik du är såå lik! sitter fortfarande och skrattar



Vill se den igen!



2009-01-18 @ 23:10:19
Postat av: Anonym

Hahah! jag vet, jag höll på att skratta ihjäl mig när jag gjorde det!! =) Har du sett trailern- då får man se klippet igen! =)

2009-01-19 @ 06:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0