Hurtbulle!

Idag har varit en bra dag! Var hur pigg som helst, trots att jag klev upp halv 5. Tog cykeln til jobbet- Cyklade direkt efter jobbet till stallet och mockade. Grynis fick vila idag..
Trampade vidare hemåt, tog fram köttfärsen till middag, lånade Åkes skidor(och hör och häpna) gick upp till elljusspåret och skidade 5KM!

Kom hem, damsög lägenheten och satt igång med lasange´n! Underbara maträtt! Sen ringde Åke från stan- SÄNGEN HAR ÄNTLIGEN KOMMIT!! Åke hade verkligen rätt när vi diskuterade att man tillbringar ju rätt många timmar där. Så ska man prioritera så borde ju en bra säng ligga i topp??!

Jo då! Minsann! En tempur. Här snålas det inte på kvallan! Jag lääängtar till sängdags (efter bloggandet)! =)

Så när vi ätit och Åke diskade undan, skruvade jag ihop benen på sängen och renbäddade. Nu är den fit for racing! ;-)



Det blev kaos när jag packade upp sängarna!



Lilla hjärtat städade undan (eftersom jag gjort maten!)

 Jag skruvade ivrigt ihop sängbenen!!

Vad?! Har jag något bakom ryggen eller?!

Safari sprang och gömde sig i tumultet..

Chili vill förstås alltid vara i centrum!


Sen är det som fullbokat heela veckan!

I morgon ska jag iväg och rida en c-ponny. Ahahahaha kan ju bli riktigt spännande! Sen Grynet förstås..
På onsdag äre hoppryttarmöte med VRF på hotellet. "They better" bjuda på fika!!
På torsdag ska jag dressyrträna för Pia Lundmark- Ska bli såå kul, det har jag inte gjort förr! Omväxling förnöjer.. Hoppas jag.
På Fredag äre Erikträning! Så kul det ska bli, läängtar!
Samma på lördag morgonen, så blir andra dagens hoppträning för Erik. Och på kvällen åker jag nog till stan för att longera ett stycke unghäst . Andra gången med sadel (om det blir som det är tänkt?!)
Söndag ska jag SOOOVA- är väl enda dagen som jag är ledig på, men rätt var det är så ringer de från hemtjänsten, och vill att jag ska göra lite nytta hos de gamla..
Måndag- Tandläkaren, FYY!

Sen äre inte planerat nå längre. måste tvinga Tomas att ta sig an bilen och transporten, så jag kan göra min ombesiktning!

Hittade föresten lite bilder på Chili från i sommras. hihi Han för första gången utomhus! Han var livrädd! De lilla knytet mitt!



Han ser betydligt lugnare ut än han var! Han bara satt där! Vägrade röra sig ur fläcken!



Kolla in hängtuttarna, visst kan man inte låta bli att älska honom! Sexy babe!

Kommentarer
Postat av: Mallan Ballan

skrattar så jag döööööööööör



Ja nog har katt skrället häng tuttar alltid! =D

2009-01-14 @ 15:23:33
Postat av: Mallan Ballan

Vaaa fan syns inte mitt inlägg för...Jajaj skrev



skrattar så jag döööör



Jaaa nog fan har katt skrället häng tuttar alltid! =D



2009-01-14 @ 15:29:09
Postat av: Malin

- igen!



De syntes visst - ser ja :/ =D

2009-01-14 @ 15:29:49
Postat av: Perre

Ha ha ha ja visst är de härliga, skulle man inte vilja pilla lite!?

2009-01-15 @ 14:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0