Bling bling..

MMM, forgive me father though i´ve sin..


Vaar bara tvungen att köpa ett blingbling pannband till Grynet! Den stackars hästen som föddes utan tecken i pannan måste ju få något som lyser upp hennes bedårande lilla ansikte! Sen att det kostade mig en hel del, det sopar vi tills vidare under mattan!!


Känner mig dock stolt ändå som för en gång skull ha tänkt unna mig själv lite uppmärksamhet.. I morgon ska jag och Emma iväg och simma och basta och sola och surret får vi ju inte glömma, Öronen kommer blöda som varje gång vi talas vid!!

Sen på lördag har jag bestämt mig att dra iväg till Agnäsbacken och åka slalom hele dan!! Jag har visst än så länge lockat med mig Malin och Peter m barn (troligtvis, kanske)- Hoppas ju att Emma och Fredrik också vill göra oss sällskap.  Sen föreslog Malin att vi kan stanna på middag efteråt och hon ska färga mitt hår.
För hör och häpna! På tisdag ska jag till frissan.. Det skulle jag behövt göra i ett halvår nu!

Detta blev typ min månad, har aldrig ödslat så mycket pengar på mig sen- näe, kommer inte på när! Så länge jag har haft häst så går alla pengar till den. Jag är sååå, en hästnörd! Tragiskt men sant,

Ska bli ändring på det, jag känner ju hur bra jag mår bara av tanken att jag också får ta del av mina pengar!
Men jag är ju hästshopoholic, det kommer jag aldrig ifrån, så grynet kan vara lugn. Hon får sin beskärda del hon också!

Hittat en ny kandidat till henne också!!

http://www.hastfolk.se/index.php?option=com_content&task=view&id=253&Itemid=100

Har inte kollat in honom så noga. Det är ju inte aktuellt, men drömma går ju. Han kommer till Sverige i Mars..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0