The weekend..

Var på Pay´n jump i lördags. Hoppade 110 och 120. Grynet kändes rätt fin, stark på opassande ställen, men, så det blev ett pet på ett räcke, hatar räcken! Jaja, de dyker ju också upp ibland..
På vissa hinder ålar hon sig fortfarande, svårt att bibehålla balansen hos henne när hon blir stark, då kämpar hon bara emot.. Kändes super dock på vissa hinder då hon var i bra balans och jag hann bli  färdig till hindret.

nog pratat om det, ser fram emot klubbhoppningen den 8/3 iaf!

Jag trodde jag skulle spendera allahjärtans dag ensam, Åkes lastbil havererade påväg till Timrå så han blev mååånga timmar sen! Men till min glädje var han hemma ändå när jag kom hem från hoppningen.
Han hade köpt en hjärtetårta! Gulle..



Så först gjorde vi en riktig viktväktarpaj - eller inte!
Smördegsplattor i botten av en pajform, stekte kycklingfilé och champinjoner och vitlöksmjukost (typ Bonjour)
Blanda blanda blanda- ner i pajformen och smördegsplattetäcke ovanpå! mmmmmmmmmmmmm...
Finns inte ord att beskriva den. såsom tårtan!



efterrätten. Rosen blev min.. Rumpan fick Åke ta!

Idag blev en riktig hurtig dag.. Powerwalkade till stallet, red en sväng med lillan, ska iväg och träna dressyr i morgon för Tell..
Sen gick jag till Norrmalm och red Pelle. Duktig liten.. Såå roligt att rida den ponnyn!!

Sen skjutsade Vickan hem mig, kan medge att det var skönt även om jag hade tänkt vara hurtig på hemvägen också.
Hungrig som en hygena åt vi upp resterna från gårdagen, de gällde tårtan också!

För närvarande sitter vi och ser en film, sen ska vi iväg och fira Kent som fyller år på måndag..

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0