telefonkris!

Håller på att bli förkyld, kände mig väldigt tjock i halsen i morse, Tyypiskt!
Fick typ plumsa för att komma till bilen, tänkte unna mig lite bil idag, skulle ju upp och kika på erikträning efter jobbet. Skulle filma Simon- jag vet ju hur nyttigt det är att få se allt utifrån. När jag lika väl hade kameran med mig så tog jag lite bilder!

Linslusen Göran hamnade i bild..

 Här är det då.. guldet.

Arbetsmyrorna..

Sen smet jag iväg mot ridskolan för att kika lite på Erikträning, jag blev typ sjuk av allt hoppande, jag vill ha en till häst, så jag hade kunnat hoppa idag igen! Guud vad jag också ville vara med, det gick ju så bra igår, då vill man ju hoppa hela tiden!

Så jag och Emma kikade när simon red:



Har precis skickat iväg filmsnuttarna, Åkte sedan till stallet och mockade, Grynet fick vila idag efter träningen igår, måste ut i morgon en sväng, hur dålig jag än är, nu ska hon inte få vila så hon blir galen nästa gång jag rider!
Satte mig i bilen för att åka hem och märker att mobilen är borta, jag hade precis innan använt den så troligtvis hade jag tappat den i snön i stallet, så där gick jag som en idiot och sparkade i snöflingorna men icke! Till slut fick jag hjälp att ringa åt den och jag hade bara tappat den i bilen mellan sätena när jag satt mig.

Men telefonkrisen var inte över. Alla som känner mig vet ju hur tokig jag blir när jag tappat något allra helst telefonen! Så när jag kom hem och plockat in matvarorna jag var och handlade så gick jag in på toan för att sopa ihop all jävla kattsand som jag snart blir vansinnig på, Hade för närvarande telefonen i fickan på munkjackan, men inte så länge till!

Jag böjer mig ner och hör ett plopp! PLOPP??!! Åter igen har jag tappat telefonen i toan!(har hänt förut också) Jag snabb som attan dyker formligen efter den och fiskar upp den med handen! ÄÄÄckligt! plockar panikartat isär den och tar fram hårtorken. Nu är det några knappar som inte funkar, och om man t ex trycker på siffra 7 så blir resultatet både 7 och 6 och 8.. Hur går det till?? Tur jag hittade någon gamm telefon och en tillhörande laddare! Men jag gillar verkligen min billiga gamm-töcke-skit-telefon! Nu har jag suttit halva kvällen och skrivit av alla kontakter.. Puh, nu hoppar jag isäng..

Hej svejs


Kommentarer
Postat av: Trolle i Brax!

Men hur i 17 lyckas du stinta??

Har du nånsin tur? Ler lyckan

någonsin mot dig?

Känner du nånsin att "Shit vilket

flyt jag har" Idag kan INGET gå fel"?



Jaa harre jee!

2009-02-05 @ 22:24:33
Postat av: Perre

nja, he var nalta lääng sen!

2009-02-06 @ 17:54:54
Postat av: Anonym

Jag måste bara få vara värst med toalett/telefon händelse, jag tappade min i toan efter att jag hunnit göra både nr 1 & 2. OCH JAG TOG UPP DEN!! Fy fan, den luktade inte gott. Som tur är har jag bytt nu ;)

2009-02-06 @ 22:13:24
Postat av: Perre

ha ha stackare till dig som tappade din telefon i toan efter uträttade behov! Önskar bara att du lämnat signatur så jag får en ansikte till den förtjuande roliga bilde som dyker upp i huvudet! =)

2009-02-06 @ 23:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0