Sol i fjärran land

Yepp! Idag har varit en bra dag, oturen lämnade mig för ett dygn!! Yeah!
Vaknade innan klockan utsövd, trött är man ju alltid, men det gjorde inget att kliva upp ( klockan halv 5)- dagen började bra so far!
Åt frukost läänge och väl och hoppade in i duschen och torkade det med torken efteråt, som jag tyvärr måste efter varje dusch numera om jag ska se anständig ut..

JObbigt med frisyr.. Inte min grej att bry mig om håret klockan 5 på morgonen innan jag går till jobbet!
Pulade ner mig i alla kläder och traskade mot fabriken.

Bra dag på jobbet också, Har haft huur mycket som helst att göra- thats the way i like it!
Promenerade från jobbet vid tre mot stallet. Equiterapeuten skulle kolla Grynet. Inte för jag tror att hon behövde behandlas men de andra skulle ta sina hästar så det är väl lika bra att vara noga och kolla igenom sin häst då och då, var ju ett halvår sen sist.

För att citera det han sa;
Mycket snygg häst, välmusklad, jämnt musklad H och V sida. Jättefrisk, har inget att märka på.



Fatta! Hur underbart var inte det att höra!? Älskade lilla häst, hon mådde bara prima! Jag kunde inte sluta le efter det. Det absolut viktigaste för mig är Grynets välbefinnande och hälsa..
Så hon fick sig en "spa" behandling med laser och massage, hon blev helt galen av akupunkturnålarna. Hon är såå spruträdd! Så hon fick lite massage istället- skööönt!

Hade tänkt åka in på Malmen i morgon också och kolla sadeln, hos Sonja från Wången. Men det blev för mycket pengar samma månad! Har ju ridit i den i flera månader, och Equiterapeuten hade ju inget att anmärka på. Annars hade jag nog tagit mig råd att kolla sadeln på en gång också! Får bli en senare fråga!

Promenerade hem och here i am! Lagom till programmet Sveriges värsta bilförare.. ROLIGT!
I morgon äre som alla vet Fredag, vi ligger bra till på jobbet- inget psykstress alltså från jobbet..
Rida PellePonny på eftermiddagen och gå med Grynis en sväng.


Tack för mig- Hej!


Kommentarer
Postat av: madeleine

vad skönt med en frisk häst :)

2009-02-19 @ 21:28:01
Postat av: madeleine

vad skönt med en frisk häst :)

2009-02-19 @ 21:28:10
Postat av: Pernilla Andersson

jamen mycket!! =)

2009-02-20 @ 05:48:03
URL: http://primadonnna.blogg.se/
Postat av: Emelie med familj

Vad fin hästen din är :) En fröjd för ögat :) Önskar dig all lycka till i framtiden med henne :D

2009-02-23 @ 13:21:01
URL: http://trollstugan.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0