Lördag

Vi hade en härlig lördag!! Sov ut på morgonen, packade lite korv, varm cholkad, smörgåsar och begav oss mot agnäs.

Jag har inte åkt slalom på typ 5 år, det var sååå kul att åka! Varför göra man det inte oftare!? Hampus premiäråkte till råga på allt! Malins busunge Hampus stod på ett par slalomskidor för första gången, duktig liten!

Stackars åke trodde vi skulle vara tvugna att amputera hans fötter vid knäna, han valde ett par pjäxor som var för små! Orutinerat! Ha ha men efter ett litet byte i halvtid så fick han till sist känna blodet i tårna igen!

Vi åkte till backen stängde sen begav vi oss hemåt till Malin och Peter för att avnjuta en  middag och lite vin såklart. Raclette stod på menyn. En väldigt sällskaplig maträtt då man tillagar den tillsammans mitt på matbordet i ett speciellt raclettjärn, vi stekte lite fläskytterfilé (eller vad det nu var) svamp, grönsaker, bacon, och som grädde på moset, skulle vi ju haft racletteost men fanns tyvärr inte på affär´n då finns det speciella behållare man lägger skivad ost i, och när den har smält ringlar men den över maten! Smalmat!! Näe..

Gott? Joo! Men tarmen hade en och annan åsikt efter den måltiden!

När Malin har fått tummen ur.. Ska jag tvjuva lite bilder från hennes blogg, då jag än en gång glömt kameran!

Nu har jag precis städat hela lägenheten, skulle behöva bada båda katterna men det får bli senare ikväll när jag jobbat lite, jobbar extra ikväll på hemtjänsten!

Sitter samtidigt som jag har datorn i knät och tittar på sveriges västa bilförare! Alltså helt otroligt! Jag blir hysteriskt skräckslagen när jag tänker på vem som möjligvis kan sitta i den bil jag möter efter vägen. Hjääälp..

Kommentarer
Postat av: Mallan Ballan

Jaa fyyy 17 vilken härlig dag - känner faktiskt av de lite i vaderna - vältränad not! :/

Men detta får vi göra om!



TACK för en trevlig kväll åxå! Men jag har fotfarande ett slag att ge igen...
hehe* Ses snart! :P

2009-02-01 @ 20:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0