katt-apult..

Ännu ett inlägg, är man sjuk så har man tråkigt! Mått räv idag! Ont i huvudet, feber, uttråkad! Hemma från jobbet idag, kommer bli dyyrt detta! Emot alla principer att vara hemma när jag är sjuk såvida jag inte jobbar med andra människor, dörrarna är liksom imun mot mina bakterier!

Legat på soffan mest hela eftermiddagen. Med Kisse på bröstet, han ska alltid ligga där, min kärlek.. Chili! Safari har legat och surat i trädet. Uttråkad som jag var och digatalkameran 10 cm ifrån mig, blir detta resultaten;

först lite oskyldigt mys..

Älskade katt, han vill alltid vara nära!

Pussas kan han, mmm riktig charmör!

Nu börjar Chili bli uttråkad också!

Så han beslutar att byta kanal!

Se på mig istället!

LINSLUS`N!
Surpuppan!

Men i morse hade Safari sin kvalitetstid med sin favoritmatte!
Och snart är Åke hemma också! Har inte sett honom sen söndags!

Äntligen fick Ystra Syster lite tid över också att malia mig bildern från Agnäs och middagen. Tyvärr är det inga bilder på oss in action i backen, eftersom jag bara hann ta ett par kort innan batteriet var slut, så då tänkte jag filma Hampus debut på slalomskidor men det visade sig att de batteriet också var slut! Orutinerat..


Jag var då tvungen att ta bild på mig själv eftersom alla vara så upptagna med annat.. Men lika glad är jag för det..


Här gör Åke och Hampus (Malin och Peters son) i ordning lite lunch!


Efteråt blev det middag hos MallanBallan och Petrus med barn. Hungriga som vargar!


Efter maten var vi nöjda och glada.. Raclettejärnet som står mitt på bordet var det jag
försökte beskriva i ett tidigare inlägg!


Efter maten, färgade Malin håret på mig! Blev bulla!

Nu har jag bildat färdigt för ikväll! Nu blire å´ nanna kudde!

Kommentarer
Postat av: Mallan Ballan

Ååå va söööt han - den där Åke :P För katt skrället va då inte mkt å vila ögona på!

2009-02-07 @ 00:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0